Pogoji poslovanja

Ponudnik je družba GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p., Žabjek 10, 8312 Podbočje, matična številka: 8083177000, ident. številka za DDV (ID): 33442690.

Ostali podatki o ponudniku:

Št. poslovnega računa: SI56 0700 0000 3284 219, odprt pri Gorenjska banka d.d.
Zavezanec za DDV: NE
Kontaktni email: info@silver-way.com

Spletna stran in trgovina Silver-way.com je informacijski sistem, ki ga upravlja ponudnik in je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

Splošni pogoji so ti splošni pogoji za uporabo spletne strani in trgovine Silver-way.com, ki določajo pogoje, omejitve in način uporabe spletne strani in trgovine Silver-way.com, pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja ponudnik preko spletne strani in trgovine Silver-way.com ter pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani in trgovine Silver-way.com.

Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran in trgovino Silver-way.com oz. preko spletne strani in trgovine Silver-way.com opravlja nakupe.

Vsebine so vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine, objavljene na spletni strani in trgovini Silver-way.com, kar med drugim vključuje tudi besedila, slike, fotografije, glasbo, video vsebine, programsko opremo, zvočne vsebine, grafiko, blagovne in storitvene znamke ter drugo.

Ponudnik samostojno določa:

• vsebine na spletni strani in trgovini Silver-way.com;
• ponudbo izdelkov, ki jih prodaja preko spletne strani in trgovine Silver-way.com;
• druge pogoje izvajanja svojih storitev ter
• vse ostalo v zvezi s spletno stranjo in trgovino Silver-way.com.

Šteje se, da uporabnik s prvo uporabo spletne strani in trgovine Silver-way.com soglaša s temi splošnimi pogoji in vsem ostalim v okviru spletne strani in trgovine Silver-way.com.

Spletna stran in trgovina Silver-way.com ter vse objavljene vsebine so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih vsebin ne sme spreminjati, kopirati, razmnoževati, ponovno objavljati ali na kakršenkoli drug način širiti brez izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika. Uporabnik je dolžan v okviru dovoljene uporabe vsebin ohraniti vse označbe avtorskih pravic in drugih pravic industrijske lastnine ter morebitna druga obvestila in opozorila.

Blagovne in storitvene znamke ter logotipi (npr. znamka SilverWay in logotip SilverWay), objavljeni na spletni strani, so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena ponudnika.

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku ob vsakem nakupu izdelkov preko spletne strani in trgovine Silver-way.com zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost oz. rok dobave izdelkov,
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) cene izdelkov, iz katerih bo tudi razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.

Napisane cene so končne, ker ponudnik ni zavezanec za DDV ga ne obračunava; DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.
Cene so redne in/ali akcijske s popusti, če gre za slednje, je to jasno označeno. 
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z na spletni strani navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi na spletni strani in trgovini Silver-way.com zagotavljati točne in aktualne vsebine, vendar ne odgovarja za morebitno netočnost in neaktualnost objavljenih vsebin. Karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vsebin na spletni strani. V tem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o eventuelnih spremembah ter mu omogočil odstop od nakupa ali ponudil rešitev, ki bo prinašala obojestransko zadovoljstvo.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, služijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja GEN STUDIO, Damjana Pangerčič, s.p. (po ponudbi / predračunu)
  • s plačilno oziroma kreditno kartico preko PayPal (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro)

Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Evropske unije, razen na Malto. Za dostavo skrbi proizvajalec z dostavno službo po njegovi izbiri. Za blago na zalogi je dobavni rok največ 5 – 8 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.

Stroški pakiranja in dostave se ob hkratnem nakupu izdelkov blagovne znamke Active Minds in blagovnih znamk Jegro in/ali Educo zaračunavajo ločeno za blagovno znamko Active Minds in ločeno za Jegro in/ali Educo.

Ob naročilu do vključno 10 izdelkov blagovne znamke Active Minds znašajo stroški pakiranja in dostave po vseh državah Evropske unije 7,50 €, pri naročilu več kot 10 izdelkov pa 14,50 € (ne glede na težo in velikost vašega naročila).

Stroški pakiranja in dostave za blagovni znamki Jegro in Educo so navedeni v spodnji tabeli. Te cene veljajo ne glede na težo in velikost vašega naročila.

Uporabnik na spletni strani in spletni trgovini silver-way.com izbere izdelke, ki jih želi kupiti in nakup potrdi z uporabo kontaktnega obrazca. Pred potrditvijo nakupa je uporabnik dolžan preveriti vse izdelke, svoje podatke in končni znesek naročila ter naročilo po potrebi tudi popravi. Če želi uporabnik plačati po predračunu, mora to omeniti ponudniku pri dogovoru.

Zaradi morebitnih zlorab si ponudnik pridržuje pravico, da naročilo še pred pošiljanjem preveri po telefonu. Arhiv s podatki o naročilih je v obdobju, določenem z veljavnimi predpisi, na voljo na sedežu podjetja. Pregled naročila posameznega uporabnika ponudnik omogoči temu uporabniku na zahtevo.

Morebitne pritožbe in reklamacije uporabniki pošljejo ponudniku preko e-poštnega naslova info@silver-way.com ali po pošti na naslov: GEN STUDIO, Damjana Pangerčič, s.p., Avčinova 12, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe oz. reklamacije je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo oz. reklamacijo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Država1 do vključno 10 izdelkov od 11 do vključno 30 izdelkov 30 – 40 izdelkov
Belgija6,70 €13,40 €20,10 €
Bolgarija25,00 €50,00 €75,00 €
Danska11,00 € 22,00 €33,00 €
Nemčija7,50 €15,00 €22,50 €
Estonija25,00 €50,00 €75,00 €
Finska20,00 €40,00 €60,00 €
Francija12,00 €24,00 €36,00 €
Grčija44,00 €88,00 €132,00 €
Velika Britanija12,00 €24,00 €36,00 €
Madžarska25,00 €50,00 €75,00 €
Irska25,00 €50,00 €75,00 €
Italija16,00 €32,00 €48,00 €
Hrvaška25,00 €50,00 €75,00 €
Latvija25,00 €50,00 €75,00 €
Litva25,00 €50,00 €75,00 €
Luksemburg7,10 €14,20 €21,30 €
Nizozemska5,95 €11,90 €17,85 €
Norveška25,00 €50,00 €75,00 €
Avstrija11,00 €22,00 €33,00 €
Poljska24,00 €48,00 €72,00 €
Portugalska28,20 €56,40 €84,60 €
Romunija37,50 €75,00 €112,50 €
Slovenija25,00 €50,00 €75,00 €
Slovaška25,00 €50,00 €75,00 €
Španija18,00 €36,00 €54,00 €
Češka25,00 €50,00 €75,00 €
Švedska15,50 €31,00 €46,50 €

 

Obdelava osebnih podatkov

Ponudnik GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter drugo veljavno zakonodajo. S podajo privolitve o obdelavi osebnih podatkov uporabnik dovoli, da ponudnik GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p., Žabjek 10, 8312 Podbočje obdeluje njegove osebne podatke. Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Če uporabnik svojih podatkov, ki so opredeljeni kot obvezni za izvedbo posameznega nakupa, ne želi posredovati ponudniku, nakup prek spletne trgovine ni mogoč.

Ponudnik za namen izvedbe naročila (dostava blaga, izdaja računa, izterjava) obdeluje naslednje uporabnikove podatke:

o ime in priimek;
o naslov za dostavo;
o firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
o davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
o naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
o geslo v šifrirani obliki;
o kontaktno telefonsko številko;
o državo bivanja;
o druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
o druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ponudnik ne odgovarja. Uporabnik lahko zahteva popravek vnesenih podatkov z dopisom na e-naslov: info@silver-way.com.

Način plačila Paypal poteka preko vmesnika Paypal, kjer komunikacija med kupcem in plačilnim posrednikom poteka v varovanem načinu in ni vezana na sistem www.silver-way.com.

Ponudnik bo zgoraj navedene podatke obdeloval in hranil do popolnega poplačila storitve oziroma najdlje do poteka pet let od dneva nakupa posameznega blaga. V primeru, da tako določa zakonodaja davčnega področja, se nekateri podatki hranijo do poteka 10-letnega roka za hrambo.

Ponudnik GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p. na podlagi izrecnega soglasja uporabnika uporablja zgoraj navedene podatke za namen pošiljanja informativnega gradiva ter ponudb. Ponudnik bo podatke, pridobljene za namen pošiljanja informativnega gradiva, hranil toliko časa, kolikor bo potrebno za dosego namena, za katerega so bili podatki obdelovani, oziroma do umika soglasja uporabnika.

Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam

Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretjim nepooblaščenim osebam ali uporabljeni v druge namene. Dostavni službi bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo ponudnik stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini oziroma za namen pošiljanja informativnega gradiva in ponudb, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Pravice uporabnika

Uporabnik ima pravico, da svojo privolitev o obdelavi njegovih osebnih podatkov kadarkoli prekliče preko elektronske pošte na e-naslov info@silver-way.com ali navadne pošte na naslov GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p., Žabjek 10, 8312 Podbočje. Osebni podatki uporabnika bodo v celoti izbrisani iz sistema v primeru, če uporabnik prekliče soglasje ali če obdelava podatkov ni več potrebna za namene, za katere so bili podatki pridobljeni. Uporabnik ima tudi pravico, da kadarkoli zahteva dostop do njegovih osebnih podatkov, zahteva lahko popravek ali omejitev obdelave njegovih osebnih podatkov, ima pravico do ugovora taki obdelavi ter pravico, da zoper upravljavca vloži pritožbo pri nadzornem organu, v državi članici, v kateri ima običajno prebivališče, ali v državi članici, v kateri ima kraj dela ali v državi članici, v kateri je domnevno prišlo do kršitve, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši veljavne predpise o varstvu osebnih podatkov. Ne glede na navedeno ponudnik ni dolžan izbrisati osebnih podatkov, če je obdelava takih osebnih podatkov potrebna za zagotavljanje skladnosti s pravnimi obvezami ali v primeru, ko je obdelava potrebna za vzpostavitev, izvrševanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

Ponudnik GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p. se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Ponudnik spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Da bi preprečil nepooblaščen dostop do pridobljenih podatkov ali njihovo razkritje, ponudnik uporablja ustrezne tehnične in organizacijske postopke za podatke, ki jih zbira. Ponudnik GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p. ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internet navkljub varnostnih ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Politika piškotkov

Spletna stran ponudnika uporablja piškotke. Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na uporabnikovo napravo ob obisku ponudnikove spletne strani in ne škodijo uporabnikovi strojni ali programski opremi. Omogočajo enostavnejšo uporabo spletne strani, prav tako pa uporabnik lažje najde izdelke, ki jih je v preteklosti želel kupiti. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči ter trajno izbriše. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni. Piškotki ne vsebujejo osebnih podatkov oziroma informacij, na podlagi katerih bi bila mogoča identifikacija uporabnika spletne strani.

Pri prvem obisku spletne strani ponudnik uporabnika s pasico v spodnjem delu strani vpraša za dovoljenje uporabe piškotkov. Če uporabnik dovoljuje uporabo piškotkov, klikne na gumb »Strinjam se« na desni strani. Nastavitev bo shranjena za naslednji obisk.

S klikom na povezavo »politika piškotkov«, poleg opisa politike piškotkov spletne strani, ponudnik omogoča tudi možnost izklopa določenih piškotkov. To lahko uporabnik stori s klikom na povezavo »Izklopi«. Piškotke lahko uporabnik popolnoma izbriše oziroma onemogoči z nastavitvami v njegovem brskalniku. Navodila se nahajajo v sekciji pomoč uporabnikovega brskalnika. V primeru, da uporabnik piškotke popolnoma izključi, mu morda kakšna izmed funkcionalnosti na spletni strani ne bo delovala.

Kontaktni podatki za varstvo osebnih podatkov

Kontaktni podatki ponudnika za vse zahtevke v zvezi z varstvom pravic uporabnikov:
e-pošta: info@silver-way.com
Naslov: GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p., Žabjek 10, 8312 Podbočje.

Ponudnik lahko v okviru spletne strani in trgovine omogoča tudi prijavo oz. naročilo na elektronske novice in obvestila. Uporabnik se strinja, da ga ponudnik ob prijavi na elektronske novice in obvestila občasno obvešča o novostih na spletni strani in trgovini silver-way.com, o novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi.  Za prijavo na novice in obvestila je obvezen vnos veljavnega elektronskega naslova. Po prijavi na elektronske novice in obvestila bo uporabnik prejel elektronsko pošto, s katerim mu bo ponudnik potrdil prijavo na elektronske novice in obvestila. Ponudnik bo uporabniku pošiljal novice in obvestila na elektronski naslov v obsegu in vsebini v skladu s svojo presojo.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bo ponudnik jasno določil pogoje udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Napaka kupljenega izdelka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Ponudnik ne odgovarja uporabnikom za morebitno nedosegljivost spletne strani in trgovine Silver-way.com, za motnje pri dostopu do spletne strani in trgovine Silver-way.com, za motnje pri uporabi spletne strani in trgovine Silver-way.com, za slabšo kakovost spletne strani in trgovine Silver-way.com ter za katerokoli drugo napako na in v zvezi s spletno stranjo in trgovino Silver-way.com.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za:

  • vsebine, ki jih tretje osebe objavijo na spletni strani in trgovini Silver-way.com in kakršnekoli nezaželene posledice objave teh vsebin v razmerju do kateregakoli tretjega;
  • nedelovanje spletne strani in trgovine Silver-way.com;
  • kakršnekoli neželene posledice, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi uporabe spletne strani in trgovine Silver-way.com.

Če uporabnik katerokoli vsebino oblikuje sam (npr. mnenja o izdelkih), vsebina ne sme biti v nasprotju z veljavnimi predpisi, nadlegujoča, grozilna, vulgarna, marketinška, komercialna in/ali kakorkoli drugače sporna (kot npr.: izražanje sovraštva, rasizma, pedofilije, nacizma, itd.). Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za vsebine, ki jih oblikujejo uporabniki in za vsebine, ki jih na spletni strani in trgovini Silver-way.com objavljajo tretje osebe (npr. oglasi), prav tako ne odgovarja za kakovost in skladnost navedenih vsebin z veljavnimi predpisi. Ponudnik ima pravico katerekoli vsebine, ki jih oblikujejo uporabniki, kadarkoli umakniti s spletne strani in trgovine Silver-way.com ali kakorkoli drugače onemogočiti dostop do teh  vsebin, ne da bi bil dolžan od tem obvestiti ali pridobiti privolitev uporabnika, ki je takšno vsebino oblikoval.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in SilverWay-u dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh kanalih komuniciranja z uporabniki. SilverWay ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu SilverWay, vključno z objavo v oglasih ali drugih komunikacijah, namenjenih uporabnikom. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na SilverWay.  

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti na info@silver-way.com. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete TUKAJ. 

Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načeloma v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe. Kupec nosi strošek vračila blaga – poštnine.

V primeru odstopa od pogodbe, ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku. Možnost vračila ne velja za izdelke, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe.

GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p. se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@silver-way.com ali pisno na naslov prodajalca: GEN STUDIO, Damjana Pangerčič s.p., Žabjek 10, 8312 Podbočje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika.

Skladno z zakonskimi normativi GEN STUDIO, Damjana Pangerčič, s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

GEN STUDIO, Damjana Pangerčič, s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju EU, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vse informacije na straneh spletne trgovine SilverWay (www.silver-way.com), so zgolj informativnega značaja in niso nadomestilo za zdravniško diagnosticiranje oz. zdravljenje. Ničesar ne predpisujemo ali priporočamo in zato ne prevzemamo nobene odgovornosti. To so le informacije o možnih oblikah samopomoči. Če se boste ravnali po njih, ne da bi se prej posvetovali z zdravnikom, sami prevzemate odgovornost za svoje zdravje, kar je sicer vaša ustavna pravica.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini SilverWay, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni.

Nobeden od izdelkov ni namenjen zdravljenju ali diagnosticiranju. Nobenega zdravljenja ne smete opustiti ali spremeniti brez posveta z zdravnikom.

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 16.01.2018

Informacije objavljene na naši spletni strani so delno povzete iz sledečih bibliografskih virov:

Alzheimer’s disease: from basic research to clinical applications / H.-J. Gertz and Th. Arendt (eds.).

Belmin, J., Pequignot, R., Konrat, C., & Pariel – Madjlessi, S. (2007). Management of Alzheimer disease. Presse Med., 36 (10 Pt 2), 1500-10.

Bosma, H., Boxtel, M., Ponds, R., Jelicic, M., Houx, P., Metsemakers, J., & Jolles, J. (2002). Engaged lifestyle and cognitive function in middle and old-aged, non-demented persons: a reciprocal association? Zeitschrift fur Gerontologie und Geriatrie, 35 (6), 575-581.

Cavanaugh, J. C.-F. (2006). Adult development and aging. Belmont: Wadsworthpublishing.

Coley, N. A.–G. (2008). Dementia prevention: Methodological Explanations for Incosistent Results. Epidemiological Reviews, 30, 35-66.

Colling, K. (1999). Passive behaviours in Alzheimer ‘s disease: A descriptive analysis. American Journal of Alzheimer ‘s disease, 31 (1), 27-40.

Colombo. (2012). Urjenje spoznavnih sposobnosti v starosti. Kakovostna starost, 15, št. 3, 43-52.

Cook, E., Dassen, V., Woods, B., & Orell, M. (2011). Psychosocial interventions in dementia care. Aging & Mental Health, 15 (3), 283-290.

Cotelli, M., Calabria, M., & Zanetti, O. (2006). Cognitive rehabilitation in Alzheimer s Disease. Aging Clin Exp Res., 18 (2), 141-3.

Cowley, G. (2000). Alzheimer’s: Unlocking the mystery. Time Magasine, 46-51.

Dailiy, S. (13.11.2013). Kakovostna starost. Prevzeto 25.3.2014 iz Good news on the Alzheimer`s epidemic: Risk for older adults declining: http://www.sciencedaily.com/ releases/2013/11/131127225307.htm

Daily, S. (25.3.2014). Good news on the Alzheimer’s epidemic: Risk for older adults declining. Pridobljeno iz ZDA: Zmanjšanje tveganja za demenco.: http://www.sciencedaily.com/ releases/2013/11/131127225307.htm

Dementia friendly communities. (7.5.2014). Pridobljeno 19.2.2015 s

http://dementiachallenge.dh.gov.uk/category/areas-for-action/communities/.

Denkinger, M., Lukas, A., Herbolsheimer, M., Peter, R., & Nikolaus, T. (2012). Physical activity and other health-related factors predict health care utilisation in older adults. Zeitschrift fur Gerontologie und Geriatrie, 45 (4), 290-297.

Dooley, N. i. (2004). Improving quality of life for persons with Alzheimer´s disease and their family caregivers: brief occupational therapy intervention. Am J Occup. Ther., 58 (5), 561-9.

Dowling, J.R. (1995). Keeping busy: a handbook of activities for persons with dementia, Baltimore; London: The Johns Hopkins University Press. 

Fleminger, S. O. H. (2003). Head injury as a risk factor for Alzheimer’s disease: the evidence 10 years on; a partial replication. Journal of Neurology, neurosurgery & psychiatry, 74 (7), 857-862.

Fratiglioni, L. W. (2007). Prevention of Alzheimer’s disease and dementia. Major findings from the Kungsholmen Project. Physiology & Behavior, 92, 98-104.

Grad, A. (27.12.2012). O demenci.

Grad, A. (27.12.2014). O demenci. Pridobljeno iz www.zdruzenjecvb.com/clanki/pdf/12-o-demenci-grd.pdf

Graham, N. i. (2013). Demenca in Alzheimerjeva bolezen. Ljubljana: eBesede.

Hughes, T. (2010). Promotion of cognitive health through cognitive activity in the aging population. Aging health, 6 (1), 111-121.

Hülsen, v. A. (2007). Zid molka. Logatec: Firs Imperl&Co.

Jonker, C. G. (2000). Are memory complaints predicitive for dementia? A review of clinical and population – based studies. International Journal of Geriatric Psychiatry, 15, 983-991.

Jus, V. C. (1.12.2014). google učenjak. Prevzeto 1.1.2015 iz Memohelp, help for self – helping against age impairment of memory: http://www.irdo.si/irdo-2014/referati/a-cokan-jus.pdf

Kavčič, M. H. (2012). Starejši ljudje in njihove strategije shajanja s tveganji za zdravje. Zdravstveno varstvo, 51, 163-172.

Kavčič, V. (2015). Umovadba za bistre možgane v poznih letih. Dob pri Domžalah: MIŠ.

Kivohara. (2012). Ohranjanje spominskih funkcij v starosti. Kakovostna starost, 15, (3), 87.

Kolb, B. I. (2009). Fundamentals of Neuropsychology. New York: Worth Publishers.

Lazarus R.S., F. S. (1984). Stress, apraisal, and coping. New York: Springer Publishing Company.

Lazarus, R. S. (1984). Coping and adaptation. V W.D. Gentry (ur.). The handbook of behavioral medicine, 282-235.

Lezak, M. (2012). Neuropsychological assessment. New York: Oxford University Press.

Liščić, R. (2008). Kako ločiti fronto-temporalno od Alzheimerjeve demence? Najnovejša odkritja molekulanre genetike in nevropatologije. Zdravniški Vestnik, 77, (II), 71-4.

Ljubej, S. &. (27.12.2014). Kakovostna starost/ Inštitut Antona Trstenjaka. Pridobljeno iz Doživljanje svojcev oseb z demenco: http://www.inst-antonatrstenjaka.si/slike/530-1.pdf

Lustig, C. S.-L. (2009). Aging, training and the brain: A review and future directions. Neuropsychological Review, let. 19 (4), 504 – 522.

Mali, J. R. (28.12.2005). Kongres socialnega dela. Pridobljeno iz Skrb za stanovalce demence v domovih za stare: www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC-LGMK5PNZ/…9dbf…/PDF (Mali, 2005)

Maryland, B. (2010). NIH State-of-the-Science Conference. Preventing Alzheimer’s Disease and

Cognitive Decline. Pridobljeno 15.2.2015 s http://consensus.nih.gov/2010/alzstatement.htm.

Milne, A. (2010). Dementia screening and early diagnosis: The case for and against. Special Issue of Health. Risk and Society, 12 (1), 65-85.

Milne, A. G. (2013). Psycho-educational support for relatives of people with a recent diagnosis of mild to moderate dementia: An evaluation of a Course of Carers. Dementia, 13 (6), 768-787.

Murovec, K. (2014). Študija primera bolnice z demenco ob teoretični spoznanjih Naomi  Feil, prikazanih v knjigi Zid molka. Kakovostna starost, 17 (1), 16-25.

Muršec, M. (2011). Psihofarmakoterapija demenc v klinični praksi. V J. Koprivšek in A. Čelofiga (ur.). Psihiatrični utrinki., 85-92.

Muršec, M. (2012). Alzheimerjeva demenca. Odgovori na pogosta vprašanja v klinični praksi za bolnike in njihove družine. Ljubljana: Pliva Ljubljana.

Olazaran, J., Reisberg, B., Clare, L., & Cruz, I. (2010). Nonpharmacological therapies in Alzheimer’s Disease: A sistematic review of Efficacy. Dementia and Geriatric Cognitive Disorders, 30, 161-178.

Orešnik. (2008). Kognitivna terapija pri bolnikih z Alzheimerjevo boleznijo, 2008. Farmakološki vestnik, 59, 86-88.

Pagliano, P. J. (2012). The multisensory handbook: a guide for children and adults with sensory learning disabilities. London; New York: Routledge.

Peters, R. (2001). The prevention of dementia. Journal of cardiovascular Risk, 8, 253 – 256.

Petrič, M. K. (2012). Urjenje spoznavnih sposobnosti v starosti. Kakovostna starost, let. 15 (3) 43 – 52.

Pirtošek, Z. i. (2010). Klinična slika najpogostejših demenc,. V Pirtošek, Z. in Trošt, M. (ur.), Parkinsonizem in demenca. Mala šola nevrologiji, 64-69.

Preprečevanje demence: na osnovi ajurvede, joge in drugih metod / Vinod Verma; prevedla Vera Čertalič.

Qaney, M., Boyd, L., Mc Dowd, L., Zahner, L., He, J., Mayo, M., & Macko, R. (2009). Aerobic Exercise Improves Cognition and Motor Function Poststroke. Neurorehabilitation & Neural Repair, 10-27.

Ramovš. (2012). Ohranjanje spomina. Kakovostna starost, 15 (1) 89-90.

Ramovš, A. R. (2014). Alzheimer in demenca. Kakovostna starost, 17 (1), 67-71.

Ramovš, K. (2014). Nočne aktivnosti za ljudi z demenco. Kakovostna starost, 17 (3), 42-43.

Richards, M. i. (2010). What do we mean by Alzheimer’s disease? British Medical yournal, 365, 865-867.

Rošker, J. (2009). Psihodiagnostika demence in SLUM. Kranj: Zdravstveni dom: Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše.

Schmid, J. (28.4.2012). Best Alzheimer s products. Prevzeto 4. 1 2015 iz Alternative Therapy for Alzheimer s Disease: http://www.best-alzheimers-products.com/alternative-therapy-for-alzheimers.html

Schneider, L. i. (1998). Treatment of dementia. Salzman,S., Clinical geriatric psychopharmacology. Baltimore: Wiliams & Wilkins., 510-542.

Science Daily. (12.11.2007). APA ONLINE. Pridobljeno iz Svet: Vpliv prehrane na kognitivni upad in demenco.: http://www.apa.org/

Speck, C. E. (1995). History of depression as a risk factor for Alzheimer’s disease. Epidemiology, 4, 366-369.

Stewart, G. (2004). Art Therapy and Neuroscience Blend: Working with Art Therapy: Journal of the American Art Therapy Association, 21(3), 148-155.

The creative arts in dementia care: practical person-centred approaches and ideas / Jill Hayes with Sarah Povey; foreword by Shaun McNiff.

Thompson, G. F. (2005). Cognitive-training programs for older adults; what are they and can they enhance mental fitness? Educational Gerontology, let 31, 603-662.

Verghese, J., Richard, M., Lipton, B., K., M. J., & Hall, C. (2003). Leisure Activities and the Risk of Dementia in the Elderly. The new England Journal of Medicine, 348, 2508-2561.

Vodušek, B., Kos, M., Dolenc, V., Tomori, M., Neubauer, D., & Sobocki, P. (2008). Cost of disorders of the brain in Slovenia. Zdravniški Vestnik, 77 (2), 5-11.

Wierenga, C. E. (2011). Dementia and Alzheimer’s disease: what we know now. Journal of the American society of aging, 35 (2), 37-45.

Woods, B., Aguirre, E., E Spector, A. in Orrell, M. (2012). Cognitive stimulation to improve

cognitive functioning in people with dementia. Pridobljeno 19.2.2015 s

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD005562.pub2/abstract.

Yian, G., Nieves, J., Stern, Y., Lauchsinger, A., & Scarmeas, N. (2010). Food Combination and Alzheimer Disease Risk. Jama Neurology, 67 (6), 699-706.